رول بولت
رول بولت
دوشنبه 15 آبان 1402
197 0

رول بولت، یکی از محصولات فولادی مورد استفاده جهت اتصال مصالح مختلف به بتن، اجر، سنگ و... است که تفاوت زیادی با آنچه که به عنوان بولت در بازار شناخته می شود، دارد. رول بولت یا انکر مکانیکی، کاربرد بالایی در ساختمان سازی دارد و با رعایت شرایط نصب صحیح این محصول، می توانیم بگوییم ضریب امنیت و استحکام اتصالات در سازه با استفاده از رول بولت بسیار بالاتر خواهد بود.

 

تهران پیچ اختر 

 

رول بولت ها، شامل یک واشر، مهره، استوانه و پیچ سر مخلوطی هستند که هر کدام از این موارد، در مکانیسم اتصال قطعات مختلف نقش دارند. برای اتصال ستون ها در سازه های بتنی، از این محصول فولادی استفاده زیادی می شود و به‌همین‌خاطر، جهت اتصال سازه‌های فلزی، بسیار نقش پررنگ و اساسی ای دارند.

این مقطع یکی از اتصالات فولادی است که برای وصل کردن تجهیزات مختلف در سازه‌های بتنی، آجری و مصالح مشابه به کار می‌رود. بسته به کاربرد، رول بولت می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشد. همچنین شکل و نحوه عملکرد رول بولت نیز برای کاربردهای مختلف، متفاوت است. اصل هدف استفاده از رول بولت، اتصال یک وسیله فلزی به قسمت‌های مختلفی از ساختمان مانند دیوار، سقف، سقف کاذب، زمین و غیره است.

 

تهران پیچ اختر 

 

در این مقاله، ضمن تشریح نحوه عملکرد رول بولت و اجزاء آن به توضیح انواع رول بولت با شکل‌های مختلف می‌پردازیم. دراین‌بین، کاربرد هر رول بولت را نیز شرح خواهیم داد. نحوه نصب و راهنمای خرید رول بولت نیز بخش دیگری از مقاله ما را به خودش اختصاص داده است. ازآنجا این وسیله، شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با ابزار انکربولت دارد، در بخشی نیز به تفاوت عملکرد این دو وسیله پرداخته‌ایم.

 

تهران پیچ اختر 

 

جهت خرید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید 

021-55480941

021-55480942

09044580426

ارسال نظر

حداکثر تعداد کاراکتر متن نظر 500 می باشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور و آموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد.
لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
ثبت نام در خبرنامه تهران بولت